Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Raksu & Kuba - 24 februari 2009 16:22

Ja, vi tog bussen till munkeberg.

Det var fullt med folk på bussen och dom som satt närmast, klappade och pratade med Raksu..

Han var så snäll och satt fint och la sig ner när det var mindre folk.

Sen så tog vi en promenad i skogen till mamma, därifrån fick vi skjuts hem.

Och jag kan säga att både jag och Raksu är lite trötta i dag=)

Hoppas nu att det blir lika fint väder i morgon=)

Av Raksu & Kuba - 24 februari 2009 10:13

I dag är det riktigt fint väder ute=)

Solen lyser och bara nån minusgrad.

Ska fundera här vad vi ska hitta på i dag, vi har ingen bil.

Men kanske vi skulle åka buss till Munkeberg?

Vi har ju varit och åkt buss från ena sidan av stan till andra.

Det gick ju bra, men han la sig ner på golvet i allt det böta.


Så igår kväll duschade vi=)

Nu luktar han nytvättad vovve..Mys=)


Och inte har han väckt mig i morse, så jag vaknade halv tio.

Alltid då det är bra väder verkar han sova längre..


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards