Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Raksu & Kuba - 7 februari 2009 09:48

Så har vi fått minus 19 grader.

Inte vidare skönt att vara ute, men Raksu verkar inte bry sig.

Han hoppar omkring i snön som vanligt, nu när det kommit så mycket.

Plöjer nosen i snön så han blir alldelles vit i ansiktet.

Men jag kommer aldrig ihåg att ta med kameran och telefonen brukar jag heller inte ha med när vi är ute.


Måste klippa håret under tassarna, då det fastnar snö under, så får se vad han säger om det.

Klippa klorna går ju bra, men det tar ju inte så lång stund.

Jag måste bara hitta den lilla saxen, eller så får jag köpa en ny.

Känns lite drastiskt att ta till den stora saxen på hans "små" tassar.


Igår var vi och hälsade på morbror, det är ända stället han inte kommer då jag tar på mig kläderna.

Jag får oftast gå och hämta honom, han skulle gärna stanna där!

Och dom skulle säkert gärna behålla honom=)


Så träffade vi Skott, en beagle. Dom fick busa ett tag där ute.

Det är så synd att nästan alla hundar vi träffar är mindre.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards