Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Vet på fredag

Av Raksu & Kuba - 6 maj 2009 14:04

Det blir att fara till vet på fredag. (fick tid först då)

Då hans öron inte blivit riktigt bra.

Jag har ju tvättat dom med öronmedel och det har blivit bättre.

Men inte riktigt bra.

Han verkar inte ha ont iaf, då jag får ta i öronen och rengöra.

Han verkar mer tycka att det är skönt.


Nu har vi dåligt väder här, lite små regn och kallt.

Jag har blivit bättre, lite snorig än bara och hosta.


Tjejen som varit och tittat på Raksu är helt såld.

Hon vill också ha en Leonberger, men har inte själv tid att ha hund just nu.

Så hon erbjöd sig själv att vara hundvakt, om jag behöver nån gång.

Fast jag har ju som svårt att lämna honom till någon..

Kanske när dom lär känna varandra bättre och jag vet att han trivs med henne så går det nog bra.


Nu har han hållit sig på gården lös i någon dag igen.

Jag undrar om det är när det blir tråkigt som han sticker över till grannen.

tex, om jag går in och bara ska hämta någon så sticker han direkt iväg.

Eller om jag inte bryr mig om honom på ett tag.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Raksu & Kuba - 14 augusti 2013 23:29

Och 4 vuxna.. Fungerade hur bra som helst :-) Några bilder säger mer än ord. Roligt hade vi och alla fick bada, utom raksu (Hans päls tar för länge att torka). Sen har vi varit en sväng till storforsen. Hundarna fick följa med. Kuba var...

Av Raksu & Kuba - 21 juli 2013 23:20


Inte verkar det bli någon sommar här inte. Tur att vi far till Turkiet i höst :-) Raksu börjar vara gammal. Han chillar allt för mycket. Micke, han är den nya cesar milan :-) ...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:34

Så här låg kuba igår morse när jag vaknade. Vi hade delat kudde :-) Raksu och kuba sov gott i husvagnen, även fast dom visst egentligen inte fick sova på soffan eller sängen :-) Men det är ju bara vi som kommer att använda den ändå.. Kuba fyll...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:27

Nu är Raksu bra i tassen efter medicin och bättre bandage. Lärde mig att man ska tvätta sår med bara vatten och tvål. Starkare grejer förstör dom nya cellerna, på samma sätt som dom tar bort bakterier. Husvagnscampingen gick bra, så det kommer v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards