Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Raksu & Kuba - 12 februari 2009 09:32

Ja, nu har han börjat vara trött på morgonen.

I dag kom han inte heller och väckte mig, men jag hörde att han åt på sitt ben.


Igårkväll skulle vi gå ut efter att han ätit sista målet mat.

Medans jag tog på mig hittade han sitt ben. Det var så gott!

Så jag tänkte att jag väntar tills han säger att han vill gå ut.

Men jag tog inte bort kläderna, det skulle jag ha gjort.

För efter 30 min blev det lite varmt.

Sen efter 1 timme så ville han gå ut=)

Men vi hade ju varit på en långsväng innan.


Nu har jag börjat ge honom mat lite tidigare på kvällen.

För han gnäller och vill ha mat tidigare.

Men han får fortfarande mat 3 ggr dag.

Men snart behöver han nog inte det. För han brukar sova över lunchen.

Jag har ingen aning om vad han väger, för nu är han så tung. att jag inte orkar bära honom.

Garanterat över 25 kg, ska se om jag hittar nån frivillig som vill, och orkar, ställa sig på vågen med honom=)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards