Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

En terrorist

Av Raksu & Kuba - 23 februari 2011 23:37

Ja, nu har Lillebror börjat visa sitt rätta jag när han är ensam..

Nä, men antagligen så stressar han när dom är ensamma hemma.

Det började för en veckan sen, en sko i vardagsrummet,nästa gång en lite tuggad sko på samma ställe..

Sen blev det en tidning sönderiven...disktrasa...toapappersrullen.. till slut och kattställningen som han hade tuggat sönder trappan på.. Var träflisor på hela golvet.


Dörrar som jag stängt som han öppnat, saker från toaletten och diskbänken,som jag hittade i vardagsrummet sönderbitet..

Så jag ser idag inget annat alternativ än att försöka skaffa en bur som han får vara i när dom är hemma själv.

Han kanske blir mer trygg av att vara i bur, han är van sen tidigare.

Först ville jag inte alls, men vet inte vad jag annars kan göra?..


Raksu han är säkert med han också, fast när jag kom hem i dag på lunchen. Så var Lillebror först vid dörren och Raksu kom lite trött fram och hälsade.

Raksu brukar ju inte vara så intresserad av mig försen han vet att vi ska gå ut på lunchen.


I morgon är jag ledig, sen har jag ett 6 dagars pass.. Det lär bli tunga dagar, vi brukar inte ha det. Men nu vet jag inte hur schemaprogrammet tänkt.. Kanske det beror på att det är månadsskiftning..


Nepp, nu ska jag gå och sova. Raksu han sover redan på sin plats. Lillebror han ligger här nedanför under bordet och håller koll..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Raksu & Kuba - 14 augusti 2013 23:29

Och 4 vuxna.. Fungerade hur bra som helst :-) Några bilder säger mer än ord. Roligt hade vi och alla fick bada, utom raksu (Hans päls tar för länge att torka). Sen har vi varit en sväng till storforsen. Hundarna fick följa med. Kuba var...

Av Raksu & Kuba - 21 juli 2013 23:20


Inte verkar det bli någon sommar här inte. Tur att vi far till Turkiet i höst :-) Raksu börjar vara gammal. Han chillar allt för mycket. Micke, han är den nya cesar milan :-) ...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:34

Så här låg kuba igår morse när jag vaknade. Vi hade delat kudde :-) Raksu och kuba sov gott i husvagnen, även fast dom visst egentligen inte fick sova på soffan eller sängen :-) Men det är ju bara vi som kommer att använda den ändå.. Kuba fyll...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:27

Nu är Raksu bra i tassen efter medicin och bättre bandage. Lärde mig att man ska tvätta sår med bara vatten och tvål. Starkare grejer förstör dom nya cellerna, på samma sätt som dom tar bort bakterier. Husvagnscampingen gick bra, så det kommer v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards