Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Raksu & Kuba - 3 februari 2011 12:47

Japp i dag och i morgon är jag ledig.

Har städat här på morgonen.

Lillebror är rädd för dammsugaren och Raksu är ju tvärtom.

Raksu går ju hela tiden i vägen, för att han vill att man ska dammsuga honom också.


I dag ska jag ta en ensam promenad med Lillebror, så vi får träna lite koppelvana och lite socialt.

Han kommer ju från landet, så han är rädd för det mesta här.

Raksu han är ju alltid cool lugn och tar allt med ro och Lillebror är tvärtemot.


Men lillebror är mer lyhörd än Raksu.

Raksu måste alltid fundera lite, medans Lillebror är på g direkt man säger något.

Jag tror inte Raksu är trög, han är nog snarare bara smartare.

Raksu gör inget, om han inte får något bra ut av det.

Lillebror han gör allt, för att han tror att han får något bra ut av det.


Dom går otroligt bra tillsammas i koppel, Raksu på vänster sida och Lillebror på höger.

Inte mycket bus heller inne och dom lyssnar hur bra som helst ute.

Även när dom var lösa i skogen, inga problem.


Jaha, nu kom posten och ingen hund reagerade.

Annars när jag kommit hem på lunchen, så har jag möts av två VÄLDIGT glada hundar och konfetti av posten.. Dom har väl just då som bäst rivit sönder den tillsammans..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards