Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Raksu & Kuba - 27 februari 2011 07:49

Ja, äntligen böjar våren komma, nu är det noll grader ute.

Igår sken solen hela dagen, synd att jag jobbade.


Var och köpte kompostgaller och satte för köket.

Så igår hade Lillebror inte gjort något när jag varit på jobbet.

Han hade inte ens öppnat dörren till lilla rummet,som han brukar göra.

Han var ju tidigare och bet sönder en prydnadskudde som låg på sängen.

Jag har flera i vardagsrummet på soffan, men dom har han inte rört..

Även fast han kan röra sig dit in.

Han har också varit rumsren nu några dagar, så jag hoppas det håller i sig.


Raksu han äter och äter =) Jätte bra =)

Han vill alltid gå i Lillebrors skål, även fast dom har samma mat.


Jo, just ja... Rölli har blivit pappa. Mimmi som var här vid jul har nu fått 4 kattungar! Tre svarta och en grå. Har fått bilder på mailen,ska ladda upp dom någon annan dag.

Nu ska jag gå ut med vovvarna och sen är det jobb som gäller..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards