Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Raksu & Kuba - 27 maj 2010 15:30

Ja, igår så släppe jag ut katten i resten av lägenheten.

Har då aldrig sett en så framåt katt.

Svansen rakt upp och kollade igenom rummen.

Rölli han fräste, men var ändå lite nyfiken.

Raksu trodde nog han hade fått en lek kompis, men tog det lugnt.

Hon är garanterat van vid hundar, hon fräste mer åt Rölli än Raksu och vågade gå i närheten av Raksu när han låg still, senare på kvällen.

Nog för att Lepo var orädd, men sån här tuff katt har jag inte träffat på tidigare..


Nu har jag och Raksu inte varit och gått i skogen så mycket på morgonen.

Det var ju en björn just där förra året och det var säkert nåt den ätit på, benen vi hittade i skogen var ifrån.

Det var ben i XXXL storlek (Älg?), men nog från förra året.

Raksu var inte intresserad av dom.

Jag vet inte om björnarna går tillbaka till samma ställen?

En hare såg vi sist igen, den var nu bara lite vit längst ner på tassarna.

Raksu travade efter den och in i skogen, men han hade inte bråttom..

Tog inte länge innan han var ute på vägen igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards