Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Raksu & Kuba - 21 maj 2010 12:06

Ja, i morse såg vi en hare.

Den hade börjat bli brun.

Den sprang före oss efter vägen och sen stannade den vid vägkanten, ca 7 m bort.


Jag tänkte jag skulle testa Raksu (vi var ju ändå ute i skogen).

Så jag släppte honom lös, han travade på mot haren, så ropade jag "vänta" och, Jo, han stannade =)

Så kastade jag en sten (det första jag hittade) i skogen och han spang efter den, för att jag ville att något kul skulle hända när han stannade.

Så han inte tycker att jag är tråkig...


Så, han springer inte efter harar iallafall. Eller har öronen med sig när han ser en.


Vi har fortfarande lika varmt, lägenheten är alldelles för varm, ändå har jag nere persiennerna, men solen värmer ändå.

Vi har ju mogonsolen i köket och gästrummet.

Eftermiddagsolen lyser i sov och vardagsrummet .

Vi bor ju i ett gammalt hyreshus, så det är stora fönster i vardagsrummet och balkongdörren är i sovrummet med ett stort fönster.

Inte konstig att det blir varmt.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards