Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Raksu & Kuba - 12 maj 2010 10:25

Ja, igår när jag kom hem efter jobbet (Janne hämtade mig) så luktade det konstigt inne..

Jag hade ju tränat ute på gården kvällen innan och gett Raksu både korv och torkad blodpudding som belöning...

Blev nog lite för mycket..

Så det var bara att städa rumsmattan, dessutom hade han kommit med kopplet till Janne tidigare på dan..

Då hade han varit lös i magen och inte orkat vänta tills dom kom ut från gården..

Han verkar vara lite känslig mot det och lever.

Men korv och köttbullar går bra.


Han har börjat lära sig att komma med kopplet när han vill ut.

Nu har det iallafall hänt 3 gånger,så, så trög är han inte=)


Vi tränar ju på "spela död" och han börjar bli riktigt bra på det nu.

Kan ligga helt still, tills jag säger till.


Det är synd att vi bor här uppe, det finns inte så mycket kurser.

Har varit in och kollat i Luleå, där finns det flera kurser jag skulle vilja gå på Hundhuset.

Jag gick ju valpkursen med Raksu där och den var jätte bra.

Yvonne Fång, som håller i kurserna tycker jag är bra.

Men det blir lite för långt att fara 12mil, men kanske om dom har några helgkurser nångång..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards