Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Raksu & Kuba - 5 maj 2010 16:57

Ja, det fungerar då inte för mig...

Max 5 Gb surfning i månaden, det hade jag surfat upp på en vecka...


Bilder har jag inte heller fått in, då det är något fel på mitt minneskort i telefonen.

Tidigare skickade jag ju över bilder via Bluetooth, men det finns inte på min dator.


Förra veckan var iallafall mamma och hälsade på.

Det var som jag tänkte, Raksu ligger och sover vid ytterdörren hela tiden jag är på jobbet.

Han hade inte ens flyttat sig för dammsugaren..

Så till han är det lätt att vara hundvakt..


Nu har våran gamla vanliga stig tinat upp.

Så vi har gått där några dagar så Raksu får springa lös=)

Men jag har inte hittat halsbandet vi tappade där i vintras, någon annan kanske har hittat det före.


Jo, vi har ju ingen snö kvar. Bara små små högar.

Det är ganska torrt att gå i skogen också.

Vi har haft sol och fint väder nu den här veckan, men hela valborg regnade det.

Men jag gillar ju när det regnar och är gärna ute då och det gör ju inget att det luktar blöt hund inne sen.

Så gillar han ju att bli fönad=)


Rölli växer så det knakar!

Han blir 5 månader på torsdag och han vägde 3kg för två veckor sen och han är inte tjock...

Han kommer nog att bli stor..


Bilder får ni nog vänta på ett tag ,men jag ska försöka lösa det.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards