Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Raksu & Kuba - 16 mars 2009 15:49

ja, nu har han lärt sig öppna dörren ut. Om den inte går upp när han puttar på den, så hoppar han på handtaget. Men går han ut själv är han bara på gården. Är jag eller någon annan ute, går han längre bort. Då går han ofta och kollar in grannens hundar som står i hundgård. Inte så bra, då jag inte pratat med grannarna än och inte vet vad dom tycker om det. I morse när vi var och gick i skogen, rörde sig något på sidan om oss. Raksu vände direkt tillbaka och blev rädd. Men det var bara en hare. Så jag ropade in honom och så fortsatte vi gå. Finns en massa harspår just där i skogen och renspår och något annat litet djur som jag inte vet vad det är för något. Bara vi inte träffar på nån älg eller björn. Älg vet jag att det finns, då jag sett dom på e4an här. Det blir mycket att vara ute då vi har en gård att vara på. I morgon far vi till luleå, då det är valpkurs och så ska vi hämta mer saker hit.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards