Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Raksu & Kuba - 22 januari 2009 10:12

Nu träffade vi flera andra hundar på morgon promenaden=)

En Am cocker spaniel och två eng springer spaniel.

Så han fick busa med Amrisen, som var 10 mån.

Dom andra var 10 och 11 år, så dom var inte så intresserade av att busa, men han fick nosa på dom iaf och försöka busa.

Det var bra, för han har varit lite fundersam på dom tidigare.

Vi har sett dom på håll och en gång skällde han, men nu vet han att dom inte är farliga=)

Så nu är han såå trött..

Han har varit jätte duktig på morgonen och väntat med att kissa tills vi gått ut nu i några dagar.

Vi är ju ute sista gången ganska tidigt, vid halv tio.

Men igår kissade han just utanför porten och jag har ju den arga grannen ovanför. Men än så länge har han inte sagt nåt och jag försökte täcka över det och sen kom ju plogbilen.

Som jag kanske har skrivit så är det en enstöring som inte är helt hundra och första gången jag såg honom började han direkt att skrika om hunden, att han hade kissat vid hans bil och att han inte fick vara lös på gården.

Jag som var lite trött försökte förklara att det bara var en valp, och det var väl inte så bra. För han lyssnade inte ett skit av vad jag sa..

Blev bara mer agressiv..

Men nu har vi inte stött på honom något mer och jag undviker att gå ut om jag hör att han är i trappen eller ute.

Det får jag väl stå ut med, för han lär ju inte flytta när han bott här i 32 år.

Hittade en bild på Raksu när han är kanske 8-9 veckor och nog har han växt mycket!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards