Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Raksu & Kuba - 15 januari 2009 18:40

I dag har det varit kallt ute. Lite varmare på dagen, men nu -18 grader igen..

Så i dag har vi varit och hälsat på morbror P och hans fru B.

Vi skulle bara egentligen en sväng på dagen och fråga om hundvakt i morgon, då matte ska på arbetsförmedlingen på info..

Men när vi kom dit då vid halv två så sa B;

-Åå, vad P ska bli glad när han kommer hem och Raksu är här!

Så då var det bara att stanna till efter fyra då!


I dag fick han vara ensam ca 10 min och det gick bra. Han hade lagt sig när jag kom tillbaka.

Han har blivit mycket mognare och skäller inte längre inne och har slutat bitas.

När jag leker med honom och visar att nu ska vi inte leka mer (vänder mig bort) så förstår han på en gång och går vidare..

Han tar inte det på marken som jag hinner säga Nej till och nu går det bra med loss utan godis=)

Fast vi ska köra ett tag till med godis, så att det sitter ordentligt.

Funderar på vad han har hittat på för hyss....hm...men jag kommer inte på något nu..

Att det händer olyckor inne är ju normalt när han är så liten.

Han brukar vara och sno en kudde från soffan, men då man säger loss och lägger tillbaka den och ger honom något annat, så tar han den inte igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards