Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Raksu & Kuba - 2 januari 2009 11:20

Så har det varit  nyår och flyttat samtidigt.

Raksu var inte rädd för raketerna som smällde en bit ifrån.

Men när vi var ut på sista rundan för kvällen och han var trött smällde dom just brevid där vi var. Då blev han rädd, sprang till porten och skällde.

Så då tog jag ut honom vid tolv igen, då gick det bättre. Så satt han mellan mig och en kompis och tittade på raketerna.

Får se nästa år om han kommer att vara rädd eller inte.

Tror det bästa är att vänja honom och att han får höra och se, att det inte kommer att ta honom.

Han har varit så duktig i nya lägenheten och nästan inte alls kissat något inne. Bajsa gör han alltid ute=)

Han skäller inte ens lika mycket, men det är ju lugnare där och nytt.

Men han verkar trivas bra=)

Så har vi varit och kollat in området lite, det är ju nytt för mig också.

Det ska finnas en skog i närheten, men vi har  inte varit dit än.

Han växer och blir större hela tiden och gosigare=)

Han pratar mycket och låter för det mesta när han kliar honom=)

Nu kommer jag inte att ha internet på några veckor, så det kommer nog inte att bli så mycket uppdateringar av loggen på ett tag.

Alltid när jag skurat golvet, går han och lägger sig på det blöta golvet =p

Så ikväll ska vi duscha, om det blir lite varmare i morgon.

Så har jag lärt honom att det är kul att bli dammsugen=) Så nu kommer han alltid när jag håller på att dammsuga..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards