Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Raksu & Kuba - 15 februari 2010 22:05

Här kommer min bild:

  En lite sämre nosbild på Raksu.


Hittade lite andra bilder, när jag ändå kollade igenom mapparna och insåg att jag nog längtar till sommaren...Fast nog är det skönt med massa snö och sol också  

 

Utmaningen:

Gå in i din dator på "mina bilder". Gå till Mapp nr 7. Välj bild nr 7, Ladda upp bilden och skriv några rader om bilden. Utmana 7 vänner.


Jag utmanar er som läser min blogg.

Av Raksu & Kuba - 15 februari 2010 20:11

Ja, i dag har det varit varmt, minus 4 grader bara..

Trist att sitta inne på jobbet,, utan kunder och kolla på det fina vädret ute =/


Men det var fint väder också på morgonen när vi var ute och gick och solen syntes i horisonten=)

Nu börjar man längta till helgerna, då det är fint väder och man kan vara ute=)

Ska nog ändra jobbet, så jag bara jobbar varannan lördag,, istället för som nu, tre i rad och en ledig.


Karma ligger och vilar, mellan bus attackerna

 

Jo, det är Raksu som varit och gnagt på tapeten, men den var trasig innan. Så han skulle väl bara försöka fixa till den. Hjälpa matte lite=)

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards