Alla inlägg den 31 december 2010

Av Raksu & Kuba - 31 december 2010 15:07

Japp, då var det nyår.

Jag ligger hemma med en ordentlig förkylning =/


Dom har börjat smälla lite och Raksu är lite stirrig, men inte flåsig än iaf.

Går omkring och kollar ut genom fönstren.

Jag gör lite sök övningar med honom med köttbullar, så glömmer han bort för ett tag.

Meningen var att vi skulle fara ut på landet, men jag kan inte fara med förkylningen.

Så vi sitter hemma och hoppas att det ska gå bra iallafall.


Julen tillbringade vi i Luleå. Raksu fick en massa godsaker och träffa halva släkten =)

När vi kom hem gick han direkt till sin plats och sov.

Det blev nog lite för mycket just på Julafton..

Han fick ett stort oxben i julklapp av mamma.


När vi var ute i Luleå, smällde dom några raketer, men Raksu var så inne i att nosa efter nya dofter så han brydde sig inte särskilt mycket.

Därför tänkte jag att vi skulle göra något liknande hemma, så kanske det blir lättare för honom.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards