Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Raksu & Kuba - 1 augusti 2009 09:33

Nu har det varit jätte varmt i några dagar.

Igår var jag ledig, så då for vi till Kaakamo och var där hela dagen.

Raksu fick bada och han simmade när han var lös.

Kunde inte ha honom lös hela tiden, då det var folk på stranden brevid och han var ju så klart väldigt intresserad av vilka det var.


Vid huset fick han vara lös hela tiden och han går inte från gården.

Även om det är ett ganska nytt ställe.

Vi har väl varit där 3 gånger tidigare.

Även fast det var varmt, så sprang han omkring och busade och nosade.

Men senare mot kvällen blev han trött.


Nu har vi flyttat och Raksu har lite svårt att sova.

Ungefär som att han undrar när vi ska fara hem, men det går nog över.

Nu sover han med mig i sovrummet, tidigare sov han i köket.

Så han är nog lite ovan.


I dag jobbar jag 7 timmar, så då får han ha hundvakt och jag hoppas det går bra.

Fast jag har ju jobbat nästan varje dag nu och han har ju varit själv och det har gått bra.

Så det ska nog gå bra nu också.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards