Alla inlägg den 18 december 2008

Av Raksu & Kuba - 18 december 2008 09:11

Ja,nu är det inte länge kvar och jag har inte ens tänkt på att det är snart.

Måste ta mig till stan och köpa julklappar snart.

Nu har Raksu kommit på att om han inte vill gå någonstans, så sätter han sig helt enkelt ner =p  Så sitter han där och tittar..

Nu har jag lämnat honom i bilen, när den är igång, flera gånger och det går bra.

Han kollar bara upp när jag går ut och sen när jag kommer igen.

Så lägger han sig och sover igen=)

Så ska vi flytta också, kanske blir lite bättre där, att jag kan ha honom mer lös.

Det är i ett villa område och inte så mycket trafik.

Här är det bilar, människor och hundar hela tiden och han springer ju efter  det mesta, så jag vågar inte ha honom lös här.

Men jag brukar gå en bit bort, där jag kan ha honom lös.

Men jag måste bära honom en bit, för det är ganska långt och sen brukar vi vara där ganska länge.

Han börjar bli tung!

Han har en bit och bus period på morgonen och en på kvällen.

Då får man passa benen och händerna, från tänderna som är sylvassa!

Just nu ligger han och sover. Han somnar alltid efter 1.5 timme på morgonen.

Har tagit lite nya bilder som jag tänkte lägga in=)

Men såg nu att det inte hade blivit överfört från kameran och FAN jag som raderade allt på minneskortet , för att det laddade så segt...

Grrr.... Så blir det när man har för bråttom och inte har tid att checka...

Nå, jag får  ta nya kort...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards