Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Raksu & Kuba - 8 augusti 2010 16:11

Japp, hela veckan har jag legat ordentligt förkyld..

Inte kul alls, då halva semestern blev att ligga hemma sjuk.


Igår när jag var och hälsade på en kompis som bor på samma gata som mig.

Så kom det en kvinna med en Leonberger.

Janne har ju sett en tidigare, men jag har gått på den gatan flera gånger med Raksu men inte sett någon.

Nu stannade jag henne och pratade.


Jo, dom bodde på gatan nedanför mig och hon brukade ha hunden lös på gården.

Jag har aldrig sett dom ,men hon hade sett mig och Raksu.

Så klart frågade jag var hunden kom ifrån, från Finland och Ann´s lions kennel.

Hon hade en tik på 5 år och hennes föräldrar hade en hane från samma kull.

Pappan till kullen var Upsi =)

Så Raksu har en halvsyster här brevid..

Att världen kan vara liten.

Ska fara dit någon dag med Raksu, så dom får träffas och leonbergerbusa..


Nu lite badbilder:


Raksu är ute och simmar!

  Remu simmar till Raksu 

Rölli börjar bli stor:

   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards