Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Raksu & Kuba - 11 juni 2010 10:17

Ja, hon har ju helt blivit Raksus katt.

Hon sover med honom på natten och när jag kommer hem på lunchen, så ligger båda i hallen och har sin välkomstkommité när jag kommer hem.

Hon är heller inte rädd för dammsugaren, man får dammsuga runt henne om hon ligger på golvet.

Hon följde med ut på promenad här för ett tag sen=)

Raksu är den första hon hälsar på när vi kommer in.

Men, hon har en otrolig energi..

Hon får bli utekatt, så kanske hon lugnar ner sig lite.

Hon kör ju på i full race inne några gånger om dan.

Rejsar runt på sofforna och i gardinerna och hon kan ju inte sitta still när hon är i knät.

Så det kanske ändå skulle vara svårt att hitta ett hem åt henne.

Då hon är lite halvtokig.

Mina soffor är ändå fula efter Karmas race, så det gör inte så mycket.

Så känner jag inte av nån allergi från henne heller.

Kan ju bero på att hon är lite långhårig, så det inte kommer sånt som jag blir allergisk mot.

Jag har faktiskt inte tänkt på det, men nu har jag inte känt av något sen Karma for.

Pollen ute har jag ju känt av,men inte något inne. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards