Alla inlägg den 3 november 2010

Av Raksu & Kuba - 3 november 2010 12:08

Ja här bara regnar det, inget vidare väder.

Jag och Raksu vill ju ha snö.

Vi fick ju snö en kväll, men den var borta på morgonen.


Nu har jag bara en vecka kvar här på jobbet och jag som har varit jätte stressad och inte trott att jag ska hinna göra klart allt innan jag slutar, fick klart allt igår.

Så nu är det bara att sälja =) Skönt!


Med Raksu är allt bra, det händer ju inte så mycket på veckorna.

I helgen hade vi Halloweenfest hemma hos oss och det var 15 personer och Raksu skötte sig jätte bra.

Han skulle ju först hälsa på alla och var jätte glad när det kom en massa folk.

Han trodde väl att alla kom och hälsade på honom =P

Senare i vanlig tid gick han och la sig och sov, mitt på hall golvet.

D'är sov han även fast vi sjöng karaoke =)

Till och med Rölli, som är lite försiktig av sig sov i köket under bordet.


www.uniquedogs.se har fortfarande valpar otingade, kika in där och kolla på valparna.

Fast en varning är på sin plats. Dom är otroligt söta, så man blir riktigt valpsugen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards