Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Rolig helg=)

Av Raksu & Kuba - 29 mars 2010 10:47

I fredags fick både jag och Raksu en överaskning.

Strax efter att jag kommit hem efter jobbet, kom mamma och lillebror.

Dom hade planerat det, men inte sagt något.

Raksu visste inte hur han skulle bete sig, när han blev så glad.

Han ville hoppa, men gjorde det iallafall inte.Han såg riktigt rolig ut=)


Sen på lördag morgon kom morbror, hans fru och moster=)

Morbror hade köpt med ett paket korv till Raksu, och så fick han fika bröd från bordet..hm..


Så har vi varit och hälsat på Tessu.

Dom orkar busa i flera timmar, till och med Raksu.

Nu när vi var där så stack han två gånger från bakgården till framsidan.

Det är inte bra när det är ett villaområde.

Båda gångerna när jag gick in och ut på andra sidan för att hämta honom, så gick han tillbaka till bakgården.

Men inte kom han när jag ropade eller visslade på baksidan.

Första gången hade han hittat något, så det var nog därför han inte kom.

Andra gången var det en bil igång hos någon granne, så han var säkert dit.

För han ska ju alltid fram till alla bilar.


Kan inte lägga in några bilder, då jag sitter på jobbet.

Förresten så glömde jag ändå knäppa kort när vi var hos Tessu.


Nu är det skönt att det snart är påsk, så man är ledig en lite längre tid.

Hoppas bara att det blir bra väder då.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Raksu & Kuba - 14 augusti 2013 23:29

Och 4 vuxna.. Fungerade hur bra som helst :-) Några bilder säger mer än ord. Roligt hade vi och alla fick bada, utom raksu (Hans päls tar för länge att torka). Sen har vi varit en sväng till storforsen. Hundarna fick följa med. Kuba var...

Av Raksu & Kuba - 21 juli 2013 23:20


Inte verkar det bli någon sommar här inte. Tur att vi far till Turkiet i höst :-) Raksu börjar vara gammal. Han chillar allt för mycket. Micke, han är den nya cesar milan :-) ...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:34

Så här låg kuba igår morse när jag vaknade. Vi hade delat kudde :-) Raksu och kuba sov gott i husvagnen, även fast dom visst egentligen inte fick sova på soffan eller sängen :-) Men det är ju bara vi som kommer att använda den ändå.. Kuba fyll...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:27

Nu är Raksu bra i tassen efter medicin och bättre bandage. Lärde mig att man ska tvätta sår med bara vatten och tvål. Starkare grejer förstör dom nya cellerna, på samma sätt som dom tar bort bakterier. Husvagnscampingen gick bra, så det kommer v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards