Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Raksu & Kuba - 11 juni 2009 19:48

Gav Expot, men han kliar sig fortfarande..

Måste sätta nytt om 7 dagar.


I dag var han och badade i ett orange dike, utan lov.

Han var lös och vi har gått där många gånger, men han har aldrig tidigare varit intresserad av diket.

Så det blev direkt hem och duscha..

Jag ville inte använda schampo, då effekten av loppmedlet kanske slutar verka helt då.


Hundmöterna går bättre, han sitter ner om jag ber honom, om vi är en bit ifrån.

Och nu på eftermiddagen när vi mötte en collie drog han inte alls i kopplet.

Så jag behövde inte ens sätta honom.

Den var iof på andra sidan vägen, men det brukar inte spela någon roll.


Han är lika glad i människor och vill väldigt gärna hälsa på alla vi möter=)


Jag har ju anmält oss till vardagslydnad här.

Men jag har inte hört något från dom än.

Blir säkert till hösten, om vi får plats.

Till Luleå blir det lite för långt att fara en gång i veckan, plus att kurserna där är dubbelt så dyra.

Fast då är det ju bättre kvalitet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards