Alla inlägg den 1 april 2009

Av Raksu & Kuba - 1 april 2009 12:25

Ja, i dag är det sol och varmt.

Skönt att det börjar bli vår.

Nu har vi varit hos mamma några dagar och Raksu blir stressad när vi är här.

Han har svårt att göra det han ska ute, finns ju så mycket annat intressant.

Människor, dofter och andra hundar.

På den här gården bor det 7 hundar, så vi möter alltid på någon hund när vi är ute.

Han vill såklart hälsa, men jag har slutat att låta honom hälsa på promenaderna.

Brukar sätta honom ner och det funkar, då sitter han still.

Men inte om han får stå, då hoppar han i kopplet och drar.


Vi ska väl kanske fara hem i dag, ska tömma det sista i lägenheten här.


I går var det teori, ganska tråkigt tycker jag.

Då vi mest går igenom sånt som jag redan läst om.

Jag läser ju allt jag kommer över och har nog lånat alla hundböcker som finns på biblioteket.

Men man får ju höra andras tankar också, om olika saker.

Kanske blir tråkigt eftersom jag själv inte har något att fråga om.


Men vi lär ju oss en massa nytt på praktiken, så den är kul=)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards