Alla inlägg under november 2009

Av Raksu & Kuba - 1 november 2009 16:41

Ja, i lördags for jag in med Raksu till vetrinären.

Han spydde blod på morgonen, han hade spytt två gånger tidigare i veckan men då bara skum.

Så när det kom blod blev jag riktigt orolig.


Mest troligt var det magkatarr/magsår.

Så nu har han fått medicin, 8 (!) tabletter om dagen ska han ha.

Han äter dom snällt, utan att man behöver gömma dom i något.

Även dom han ska ha före maten.


Han var lite nere igår och inte alls social och ville inte ens äta special maten vi fick från vetrinären.

Men i dag har han börjat bli gamla flamsiga Raksu igen och har ätit upp all mat.

Fast helt ok är han inte ännu, men han kanske blir lite trött av antibiotikan.


Så nu hoppas jag bara att han blir bra och att det inte är något allvarligare.


Vad det beror på vet jag inte, men vi har nyss bytt mat till Canami Maxi puppy och den kanske inte var bra.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards