Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Dålig uppdatering

Av Raksu & Kuba - 22 november 2009 15:10

Ja, här har det varit lite dålig uppdatering.

Är ju så "ful" att jag surfar på någon grannes nät..

Tydligen har dom varit borta i 2 veckor, då nätet har legat nere.


Raksu har blivit bra och jag undrar om det inte var bananen som hjälpte=)


Igår var vi och hälsade på några bekanta som har träffat Raksu när han var lite mindre.

Gubben i familjen blev hel kär i Raksu och ville att jag skulle lämna honom där ;P

Men inte lämnar jag min "lilla" snuttis nånstans=)


Nu har jag fått jobb i en affär, så jobbar 6 dar i veckan.

4-6 timmar om dagen.

Har en timmes lunch på vardagarna och jobbet ligger ca 1 km från där jag bor.

Så det passar perfekt, då jag hinner gå ut med Raksu på lunchen, då jag jobbar 6 timmar.

 
 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

22 november 2009 20:13

Va bra att grannen kom hem. Håller med om att det var länge sen vi fick läsa om dina bravader. Tur att din Matte inte lämnade dig hos den där gubben. Då kanske vi aldrig skulle ha träffat dig igen. Vi måste höras när det passar för träff i Luleå. Ha det så bra.

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
BelleMarjo och Belle

BelleMarjo och Belle

22 november 2009 20:26

Vilken tur att bananen hjälpte! för det tror jag på...Belle fick det oxå när hon hade växtvärk och hon bara ÄLSKAR banan. Det går inte att försöka få äta en bara själv, hon hör direkt när den öppnas och kommer som ett spjut.
Skönt att höra att ni mår bra - trots regn!? För här hällregnar det nu fast dagen har varit helt sagolik!

http://www.leonbergerbelle.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Raksu & Kuba - 14 augusti 2013 23:29

Och 4 vuxna.. Fungerade hur bra som helst :-) Några bilder säger mer än ord. Roligt hade vi och alla fick bada, utom raksu (Hans päls tar för länge att torka). Sen har vi varit en sväng till storforsen. Hundarna fick följa med. Kuba var...

Av Raksu & Kuba - 21 juli 2013 23:20


Inte verkar det bli någon sommar här inte. Tur att vi far till Turkiet i höst :-) Raksu börjar vara gammal. Han chillar allt för mycket. Micke, han är den nya cesar milan :-) ...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:34

Så här låg kuba igår morse när jag vaknade. Vi hade delat kudde :-) Raksu och kuba sov gott i husvagnen, även fast dom visst egentligen inte fick sova på soffan eller sängen :-) Men det är ju bara vi som kommer att använda den ändå.. Kuba fyll...

Av Raksu & Kuba - 2 juli 2013 18:27

Nu är Raksu bra i tassen efter medicin och bättre bandage. Lärde mig att man ska tvätta sår med bara vatten och tvål. Starkare grejer förstör dom nya cellerna, på samma sätt som dom tar bort bakterier. Husvagnscampingen gick bra, så det kommer v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards