Alla inlägg den 24 november 2008

Av Raksu & Kuba - 24 november 2008 21:23

I natt hade det kommit massor av snö. Kring två decimeter=)

Så mysigt och Raksu tyckte det var kul, men lite kallt när han försökte hoppa upp på kanten=)

I dag har han varit hur busig som helst på morgonen=)

Börjat skälla när han busar och full rulle..

Han är så söt på morgonen, alltid så glad.

Så har vi varit och åkt bil i dag, men det var inte så kul.

Bilen lät nog så konstig när han låg nere på golvet.

Nu har vi börjat ha på halsband på oftare, så den gör inte så mycket längre.

Men han försöker smita iväg när han ser att jag tar fram den..

Annars blir han överlycklig när han ser att jag tar på jackan och vet att vi ska ut.

Nu har dom nosat på varann och Raksu är så försiktig, Lepo också.

Så det kommer nog att gå jätte bra.

Nu sover han och jag ska gå och se klart filmen på tv.

Det var så bra i kväll, just när reklamen började vaknade han.

Så då gick vi ut och jag missade inte något av filmen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards